tisdag 3 december 2013

magnifika hästar hos sia

ja jag vet att vissa kanske tycker att det börjar bli tjatigt med alla häst-inlägg snart, men jag bara måste blogga om denna helt fantastiska staty jag såg inne på sia idag. rejält stor och pampig (näst intill naturlig storlek skulle jag säga) och gjord i något marmorliknande material. två stycken fanns det i butiken och självklart vill jag inget hellre än att lägga vantarna på båda två. som vanligt gör dom sig nog bäst i par, eller hur? men prislappen (och platsbristen) gör att jag får nöja mig med att tråna genom glasrutan och drömma istället...


ps. inne på sia fanns det dessutom flertalet andra häststatyer i olika storlekar och modeller, med betydligt mer överkomliga prislappar för den som kan tänkas vara intresserad.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...