tisdag 28 juni 2016

presenter till mig själv

råkade åka förbi ö&b idag på väg till ica maxi. köpte två jättefina glasflaskor i rosa som jag ska ha till hemmagjord rabarbersaft. måste bara hitta ett bra recept. tänkte smaksätta rabarbern med lite lime eller jordgubbar också. det tror jag blir supergott! har aldrig provat att göra saft förut så det är premiär. vi får se hur det går. men kanske måste jag köpa några ljusgröna flaskor också till framtida flädersaft? bra med färgkoordinering så man inte tar fel i kylen. ja, flaskorna fanns i ljusblått också, men där kom jag inte på någon saft som passade till...


på rusta köpte jag sen söta små trädgårdskaniner som jag gått och spanat på ett tag. kunde nämligen inte riktigt bestämma mig för om dom var lite för cheesy eller ej. förmodligen. men det struntar jag i. såg dom stå i en trädgård på hundpromenaden igår och då konstaterade jag att dom faktiskt är jättesöta. särskilt bland grönskan, lite på håll. :)


Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...